vineri, 12 decembrie 2014

Cum sa faci bani pe net-metoda I

Prima mea experienta in incercarea mea de a mai castiga niste banuti pe internet este site-ul JTN Panel.
Va spun sincer ca am inceput asa, mai in gluma, sa vad daca se merita si daca intr-adevar nu este o farsa, un scam, cum se spune.
Am cautat mult pe internet si nu prea am gasit multe lucruri despre ei, dar m-am decis sa incerc.
Stiu ca exista si niste experiente neplacute, nu vreau sa va mint, insa eu una nu am avut cu ei.
Sondajele la inceput nu au fost foarte numeroase:1-2/luna.Acestea valoreaza, de obicei, 4-5 puncte, am avut insa si cu 8 si cu 10.Depinde in functie detimpul de completare necesar.Trebuie, insa, sa fiti atenti sa va completati profilul in intregime, ca sa primiti cat mai multe sondaje.
Cu timpul, sondajele s-au inmultit si, dupa aproximativ 6 luni am atins limita minima de 100 de puncte, care inseamna 100 RON.Si, dupa aproximativ o luna, am primit si banutii, aproximativ 80 RON(scazandu-se comisionul bancii si inca ceva legat de modalitatea de transfer).Eu zic ca se merita, sunt seriosi si cred ca este profitabil, caci, pana la urma, nu am facut altceva decat sa stau cu laptop-ul in mana si sa imi spun parerea legata de ceva.
Daca sunteti interesati, va rog sa imi scrieti un comentariu si va voi trimite imediat.
In urmatoarele zile voi reveni cu o noua metoda.

V-am pupat si mult succes la facut bani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu