luni, 15 decembrie 2014

Cum sa faci bani pe net-metoda II

Al doilea site unde mi-am incercat norocul in a castga niste bani pe net este site-ul ivox.ro.
Acesta pune la dispozitie diferite sondaje private, lunare, plus intrebarea zilei
.Aici, dupa parerea mea, se completeaza cel mai usor sondajele si se acumuleaza foarte repede punctele.Cu punctele poti achizitiona fie o sansa in plus la premiul lunar(sau mai multe), fie vouchere de reducere pe diferite site-uri.Personal, am profitat de multe ori de aceasta sansa de a reduce costurile si pot sa spun ca sunt perfect mltumita de ceea ce am obtinut pentru "munca" prestata.Daca stau si privesc in urma, realizez ca am economisit vreo 100 de lei prin aceasta metoda.

Va astept parerile si va doresc mult spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu